torsdag 13 maj 2010

Födelsedagskalas

Idag har vi haft födelsedagskalas för Anna!
Hon fyller 22 år den 24 maj, men är tyvärr i Berlin under sin födelsedag, så därför fick det bli kalas idag!
Kalaset hölls i Linderöd och det bjöds på rabarberpaj och vaniljsås!
Rabarerpajen va en annan variant än jag var van vid, men den var underbart god! Ska se ifall jag kommer över receptet så ska ni få det! Rekomenderas varmt att tillaga!!

Så grattis lilla Anna på din stora dag! Massa kramar från oss <3
En av mina favoritbilder på henne! =)

Innan gästerna anlände va Asterix försvunnen. Han fanns inte någonstans och jag kände hur paniken började krypa längre och längre upp i bröstet... Fullkomligt hemskt... =(
Vi letade överallt, vi drog ut lådor och vi öppnade garderobsdörrar (det hade inte varit första gången som han låst in sig själv i en garderob) och letade utomhus.
Ingen katt någonstans! Till sist hittade Anna honom längst upp i en av garderoben vi sökt i, där låg kattfan och sov! Jag kan lova att det var som att sticka hål på en ballong, så skönt att vi hittade honom!

Man märker vid sånna här tillfällen, hur starkt Asterix har kommit till oss. Att vi skulle gå genom eld och vatten för att hitta honom och göra allt soms tår i vår makt för att reparera och laga ifall det skulle behövas!Som Gustav farmor sa, han är vår bebis. Och han betyder mycket för både mig och Gus! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar