onsdag 12 maj 2010

Nya bloggen

NU har jag fixat och donat med den nya bloggen och den är färdig!
Jag älskar de nya funktionerna och är redan jätte nöjd med mitt byte!
Med tanke på att överföringen från min gamla blogg på blogg.se inte gick alltför bra, finns även denna bloggen kvar ett tag innan jag hinner lägga över mina gamla inlägg!

Men hoppas ni får lika roligt med den nya bloggen som med den gamla!

Ute öser regnet ner och jag tycker så synd om min lilla man som måste vara ute och jobba, när det är sånt jäkla väder!
På dagis idag har vi haft många olika sorters väder, bland annat åska, snö, hagel och så klart regn! =)
Men det var mysigt i sig, itället för att gå ut så hade vi en mysdag inomhus! Mysigt! Jag älskar när barnen börjar bli trött och ska sitta i knäet och ha nappen! De är så underbara i det ögonblicket! Massa mys! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar