onsdag 12 maj 2010

Nya smycken inför alla hjärtans dag


Fick hårstommar till smycken i håret i ett hemligt paket för ett tag sedan, idag tog jag modet till mig och prövade, inte jätte nöjd, ser väldigt hemmagjort ut! Men men, det är ju charmen det också! Märkte att om man samlade håret i en slarvig uppsättning och fäste med hårklämman ovan så blev det jätte snyggt, gärna då om man som jag har nästintill svart hår!


Pillade lite med min ståltråd idag, blev en fin gul brosch


Älskar min ståltråd =) Här blidde det ett rött trasselhjärta, perfekt inför alla hjärtansdag nu den 14/2


Köpte ett hänge till kära mormor i födelsedagspresent eller julklapp (kvittar vilket), men nu äntligen blev det ett användbart halsband av det!


Lagade mammas fotlänk med berlocker, kommer härifrån till någon födelsedag från början! =)


Lagade kladdrumpan sis halsband idag också, hör också hemma här från början!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar