onsdag 16 juni 2010

Ömsom kall, ömsom varm

Vilken natt det har varit inatt!
Jag vaknade klockan halv 2 av att jag var så varm så jag visste inte var jag skulle ta vägen! Efter några minuter blev jag plöstligt iskall, och började må dåligt...
Febern togs och jag hade 40 graderas feber (!!!), lyckades somna om igen. Nästa gång jag vaknade ca halv 5, var febern nere på 39 grader.
Klockan 9 var jag feberfri, och halv 11 va jag undertempad, hade endast 35,5 grader!

Så min dag har spenderats i hängmattan där jag har känt mig ömsom kall, ömsom varm. Sovit ungefär halva dagen, och nu börjar jag känna att febern är på väg upp igen, börjar bli frusen, varm i mina ögon, och är jätte trött!
Så får nog bli en sväng på den lilla visaren, så kankse jag mår bättre senare!

Förresten, den otrolig dyra (50 kr) =) tunikan från La redoute kom idag, den passade jätte bra! Lite lycka mitt i allt elände! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar