söndag 25 juli 2010

En dag på Vallarna


Nu har vi precis kommit hem efter en heldag i Falkenberg, på utomhus teatern Vallarna! Området är bildskönt och jag kommer förhoppningsvis kunna tigga till mig lite bilder av sköna Martina, som åkte med kameran i högsta hugg! :) Föreställningen vi såg heter Svärmor till salu, Jojje, Siv och Stefan fanns med som trogna spelare, och pjäsen bidrog till massa fniss och en hel massa gapskratt! När slutet kom sprang jag efter autografer och fick ihop allas och fick tom en liten kram av favoriten Jojje! Lycklig! Nu när vi landat i Linderöd igen har jag slängt ihop en scones deg och väntar nu bara på min kära ugn så vi sedan ska få lite mat i våra hungriga magar! :)

2 kommentarer:

  1. Varför kom ni inte och åt scones med oss? JAg fick ju order om att baka sen vara det bara mamma och pappa som kom:/

    SvaraRadera
  2. Vi fick ingen ibjudan... =)

    SvaraRadera