onsdag 21 juli 2010

Mitt hjärtas dynamo


Dagar som idag vill man bara slippa! En helt otrolig morgon har infunnit sig! Så nu ligger katten i sin säng och sover och jag har gått tillbaka till sängen för att vakna på andra sidan! Igår lyckades mitt hjärta trampa rätt gräsligt på ett spik och fick fara iväg till hospitalet och jag lyckade få soppatorsk på bilfanen så Nilsson fick ge sig iväg till Hörby med sin dåliga fot och hjälpa till! Tror ni inte att jag parkerade på fel sida från tanklocket också, hela kvällen va räddad... eller inte! Hjärtat kokte när han kom och det med all rätta, då jag var lika förbannade på mig som han va... Vilken kväll! Men men, vi fick tankat bilen och körde sedan hem till en lugn kväll, i säng tidigt men känner dock ändå att jag får ladda mina batterier lite, annas blir det nog en jobbig kväll på jobbet! Sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar