tisdag 31 augusti 2010

Halvhjärtat


Får börja med en bild som sammanfattar lördagens bravader! Underbar kväll med de bästa i Dagstorp! Bandet som spelade hette Go Getters, och de va ruskigt bra! Så det får vi göra om tjejer! <3 Idag har det varit en lugn kväll på Assars, Anna och jag har flummat rundor som vanligt! Men jag har kommit på att det är inte lätt att leva som Johanna! Jag älskar alla människor, jag är för snäll och jag går in i alla situationer helhjärtat men går oftast inte vinnande ut! Jag vet att jag ska börjar ta för mig men det kommer aldrig för sig! :) Men vad gör man egentligen åt det! Hmm tål att tänkas på! Imorgon eller jag menar idag ska jag och Gustav ha en underbar morgon tillsammans innan han börjar jobba, FÖr JAG ÄR LEDIG IMORGON! På eftermiddagen blir det till att tömma alla skåp och flytta ut alla möbler för då kommer Anticimex och ska spruta vårt våra silverfiskar! Sedan blir det en liten uppdatering om trädgården och Gustavs nya projekt, bygga rum i uthuset! Han är duktig han! :) Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar