tisdag 31 augusti 2010

Kläddställning

På grund av vårt minst sagt minimala utrymme för kläder i detta huset, har det blivit dags att inköpa lite material så vi iallfall får upp våra finkläder, så de slipper att ligga nerpackade och bli ännu skrynkligare!
Och vilket är bästa sättet att hitta saker som man behöver, jo blocket! Hittade en fin klädställning för endast hundra kroner som just nu är på väg hem till mig! =)

Bilden är lånad från blocket

Har även varit inne och shoppat loss lite på Cellbes idag, där jag hittade mig en ny och fin regnjacka, mattor till vår trappa i rött/rostad och fyra dörrhängda klädhängare!

Köpte hem en lång regkappa från Ellos för någon dag sedan, men den måsta ha varit till pyggmeér för den gick inte runt vissa delar av mig! Och då beställde jag ändå en rätt större än vanligt, 48/50, då jag vill ha gott om plats i de här jackorna, men icke! Det gick inte!

Fick även hem den nya katalogen från Grumsbo (broderier) hittade så söta broderier med små limrikar på! De lydde som följande!

  • En kvinna behöver en karl, lika mycket som en fisk behöver en cyckel
  • Bättre en kråka i näsan än en skatta i sängen
  • Säg vad man vill om min fru men tur i kärlek har hon
  • Jag har bara en nerv kvar och du börjar gå på den
  • Vansinne är ärftligt, man får det av sina barn
  • Ta det lungt stressen räcker till oss alla
  • Bättre överviktg än skitviktig
  • Jag får aldrig huvudvärk, jag brukar ge!
  • När du upptäcker att du talar med en idiot, förvissa dig om att han inte gör detsamma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar