fredag 15 oktober 2010

Mannagrynspudding

Idag har jag och min kollega varit på Actic/Nautulis i Höör och styrketränat i ca 45 minuter! Gud vad kroppen känns bra när man är så slut som man blir när man tvingar sig till att fortsätta, fastän man egentligen bara vill sätta sig i ett hörn och lipa! =)
Jag har haft styrekträningsstopp sedan i Januari detta året, men det är inte mycket som har försvunnit, armarna klarar inte så mycket som innan, men ben/mage/rygg tar samma vikter som innan, så de var himla skönt! =)


Så nu blir det nya tag med träningen, så mycket roligare när man är två! =)



Efter träningen blev det en runda i bassängen, där jag simmade 750 meter bröstsim! Känner mig duktig! Men gud vad jag skulle vilja lära mig att simma "riktigt" som de duktiga simmarna gör! Det går fan så mycket fortare framförallt och jag har fått för mig att man blir tröttare på något sätt, för man arbetar på ett helt annat vis! =)
Efter simningen tog vi en runda i bubbelpoolen, åh guuud vad skönt de är! Man får passa sig så man inte somnar! ;)


Kunde inte heller låta bli att två runder i rutschkanorna som finns i Höör! Gud så roligt det! Man längtar mer och mer till Tyskland för var dag som går nu! Då kan jag lova att vi tre (Måns, Gustav och jag) kommer att springa/simma/åka bort vars 10 kg! =)



Igår prövade jag ett nytt recept som jag hittat. Det blev mannagrynspudding och ja, den va väldigt god varm, men dock inte så god kall! Men vi klämde i oss varsin bit iallfall! =)








Ikväll blir det jobb från 4-7 sedan kommer man hem till varma kycklingklubbor och Gustavs bästaste potatis! =) Ska bli mumsigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar