måndag 6 december 2010

I mammas famn

Hittade en helt underbar dikt på internet som är tillägnad våra kära mammor! Och direkt vid första blicken förälskade jag mig i den! Så därför har jag bestämt mig för att föreviga dikten i ett av mina scrappalbum! En lite bild på kära mor och mormor kommer att inbjudas i själva bilden, så får se ifall jag har tid att göra färdigt den nu i veckan!


Har ju tyvärr gått på mitt djävulspass denna månaden, vilket innebär att jag jobbar varenda dag fram till julafton, så bara 18 dagar kvar till en ledig dag! ;) Men det går, det är ju ändå bara en månad, så det är ju egentligen inte så farligt! Men lite gnäll måste finnas med här, annars är det ju ingen riktig blogg ;)



Har även pysslat färdigt mina placeringskulor! Resultat blev jätte fina, men tyvärr lyckades den ena kulans, glitter rinna, så den blev tyvärr inte riktig som jag hade tänkt mig, men den fick faktiskt en hel del charm ändå!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar