torsdag 2 december 2010

Stretchning på Assars


Måste ju visa mina nyinköpta vinter skor, grymt nöjd med de! Värmer alldeles utmärkt, alldeles lagom höga och svarta till en liten skitgris som mig! Stövlarna är av mocka och är mysigt fodrade med ludd! Ska även visa mina ny finstövlar fast de får vänta tills arbetet för kvällen är slut! Saknar min lilla Gustav (lilla och lilla, nja) ikväll, han det lyckosen har farit till super bowel i Hässleholm och ska äta julbord med resten av gubbarna på Sydved! Jag vill också äta julbord... Blir ju tyvärr inget för mig i år heller! Så jäkla typiskt! Jag älskar ju julbord :( Men får nog dra ihop damerna och fixa eget bord! Mys!

1 kommentar:

  1. Ja, se julbord:/ Jobbar på Statt och serverar på deras julbord, sjukt drygt att vara hungrig och springa förbi världens matberg hela kvällen:/

    SvaraRadera