måndag 3 januari 2011

Våra hjärtan

Mitt i mörkret finns ljus, men ljuset är inte alltid lätta att se, tyvärr! 2011 har varit et händelserikt år med många ups and downs! Min älskade Gustav diagnosierades i Februari, i cancer! Beskedet va tufft och alla inblandade fick sig en tankeställare! Inte minst jag, och jag är inte rädd för att erkänna att min värld rämnade! Men vi, framförallt Gustav tog sig upp till ytan och just nu har vi jagat tillbaka cancern till sitt lilla hål, där den helt plötsligt dök upp från! Min kärlek tull Gustav har växt och vår kärlek har blivit starkare och vi vet att vi alltid kommer att finnas för varandra, på ett eller annat sätt!!

Den 5 april tog vi vårt förhållande till en ny nivå då vi sa ja till.varandra i sällskap av svanarna och familjen på Bron över lake of love i Brygge, i Belgien! En dag jag fortfarande får tårar i ögonen, när jag.tänker på! <3

I juli förlorade vi ett liv som vi fortfarande saknar mycket men som vi alltid kommer att minnas<3 Vi väntar just nu med stor förväntan på vad vår framtid kommer att innefatta och lyckan är stor <3

I juli blev vi även husägare för första gången i våra liv och det är nog den allra största lycka som vi känt hittills! Känslan att äga något så stort är helt otroligt meb de har inte varit lätt, vi har bott ihop sedan 2006 men de va en stor omställning ändå! Och jag kommer alltid att känna stor tacksamhet för min älskade svärfar som har funnits där när vi alltid har behövt han!
Nej nu måste jag försöka sova lite, får fortsätta min sammanfattning av 2010 en annan dag! God natt mina vänner! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar