lördag 18 juni 2011

Bara 300 rutor kvar!

Efter en riktigt lång sovmorgon, till följd av en rejäl allergichock, kunde man börja andas lite lugnare, och med en mage som faktiskt börjat visa en tendens till å fungerar igen, satte vi igång med dagens arbete! Efter bygg max jäkla miss med flera milimeter (handla ALDRIG på byggmax) har vi nu kommit på lösningen till stolpproblemet och den sista stolpen är äntligen uppe och de betyder att vi kan måla de sista brädorna! Efter målning kommer ja personligen att tutta fyr på de jäkla penslarna med ett leende!! Den som hittade på målarfärg, måtte inte hat någi annat å göra!! Suck!!!

Kvällen har inneburit mys och 4 filmer har spelats! Under mina två favoriter, göta kanal 2 och röd oktober plockade jag upp mitt projekt "överkast"! 15 rutor har knegats ihop, så nu är det BARA 300 kvar... Ja börjar nästa ångra mig...

Jqg bjuder även på två söta bilder på den minsta röda rosen i min trädgård och på min skönhet edelweisee, jag säger de igen... De blommar inte En UTAN TVÅ ((!!!!)) Edelweisee i MIN trädgård!!!! Sa ja två!? :-D. Lycklig!!! <3
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar