söndag 6 maj 2012

Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik

Nu är det så här att jag har läst om denna lilla butik i säkert hundra tidningar nu, deras hemsideadress har bankat i huvudet nu under en längre tid! Men idag skulle jag äntligen kolla in denna lilla sida, och då fungerara ingenting!?! Jag kommer varken fram eller tillbaka och jag är så otroligt besviken...
Finns det fler än jag därute som inte kan besöka Fiskaregatans Trädgårdsbutik via nätet??

Men men får väl försöka om några dagar igen!

@Odlarsidorna

Spanade in Odd Mollys kollektioner nu under förmiddagen och jag kan bara säga att jag är förälskad! Det enda "problemet" är priset... Men får väl börja spara! :)
Den översta koftan går på 1799 kr och den understa på 9490 kr! Puhh!


@Odd Molly

@Odd Molly

2 kommentarer:

  1. Åk dit istället vettja! Det ligger jättenära stationen i Lund:)

    SvaraRadera
  2. Får nog planera in en tur till Lund tror jag! :-)

    SvaraRadera