fredag 21 maj 2010

Återföreing

Nu är återföreningsfesten i full gång, jag satte igång bollarna igår och idag har vi kommit en bra bit i planeringen redan!

Vår återträff kommer inte att innebära skumpa och påt, utan vi kommer (om allting går som vi planerat) att träffas vid en sjö vid bestämd plats och dra igång lite lekar under dagen, spela en omgång brännboll för att sedan i lugn och ro sätta oss ner för att grilla och bara snacka under det som är kvar av kvällen!
Jag va lite avigt inställd till dessa återföreningar innan, jag har alltid knutit samman återträffar och en massa sprit. Jag vet inte varför men det är oftast det som förknippas med det andra. Jag är inte nykterist, och självklart ska man väl ha något gott att dricka, men det jag hänger upp mig på är, varför måste man dricka de 4 sista, de fyra som gör att man inte kan stå på benen, du kan bli väldigt agressiv, eller så sitter du i ett hörn och gråter.

Nej, jag tycker inte om alldeles för fulla människor, lagom är bäst! Men jag har lösningen på allt ser ni =) ifall ovanstående problem kommer att inträffa kommer jag lite diskret ringa efter min vita prins <3 så åker vi hem till mamma! =) Och sedan på morgonen när det är dags för lite städning, då åker jag tillbaka igen, bra va! =) För det kan man väl göra även om man är en av arrangörerna!? =)

Nu ska jag alldeles strax sätta mig i bilen och köra till Åhus, första ska jag in och lämna nycklar på Leos, är skönt att få tillbaka sina helger! =) Ikväll blir det iväg till mamma och pappa, ska titta in den nya "lilla" hunden, Madam. Madam är en newfoundland och är alldeles svart!
Imorgon ska vi iväg till älsklingskussen Emil och fira hans födelsedag med grill och tårta, ska bli gott! Lördag kvällen är fortfarande lite luddig, får se vad som händer, men det som händer bir nog bra ändå =)

Förresten, har ni haft återträff med era gamla klasser, hur gick det och vad gjorde ni? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar