fredag 21 maj 2010

Fler prover

Fick igår ännu ett brev från Herr doktorn!
Ett väldigt positivt brev som innehöll att de inte kunde upptäcka någon spridning av cancern i Gustav och att han skulle få en ny tid och ny remiss till CT röntgen.
Det nya röntgen resultatet skulle stå tilll grund för Onkologens beslut ifall det behövs kompleterande behandlingar, så som cellgift.

Jag håller alla mina tummar och hoppas att resultatet kommer att innehålla precis samma värden som nu, alltså noll! =)

Ifall det kommer att bli cellgifts behandling, kommer Gustavs kropp sjunka ihop och han kommer att bli en hårlös man. Inget som varken han eller jag ser fram emot. Jag gillar min man hårig! =)
För det andra kommer hans spermier att vara "giftiga" i några år framåt pch det är absolut en dålig ide att tänka på barn med den naturliga vägen. Ifall det skulle fastna och utveckla sig till ett foster så skulle det kunna bli samma skador på detta barnet som det blev på de barn som fanns i magen under ex Tjernobyl. Inget som man vill någon ska utsättas för!

Men vi får invänta resultaten, första ska han ju få en remiss, vilket vi har upptäckt kan dröja väldigt länge när vi pratar Kstad! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar