måndag 28 juni 2010

Kort nummero 3

Hade lite tid över härodagen så det blidde lite fler kort gjorda (eller iafall ett)!
Nöjd som vanligt, det lät ju lite uppstoppat, men det bjuder jag på!







Idag har jag varit och lämnat kära svärmor och lilla Måns vid stationen i Hässleholm, de ska åka upp till Stockholm, för en weekend! Så mysigt, lite avundsjuk är jag allt!


Lite senare idag kommer sotaren till Drömhuset, vilket innebär att jag ska övervaka, så allt går rätt till! Nej skojar bara, men jag vill gärna vara med och höra domen om vår kära braskamin! Jag håller tummarna för att vi får tummen upp, så vi slipper göra om våra söta kamin!





I eftermiddag kommer Gusten hem lite tidigare så vi ska bege oss ner till huset för att kolla in den slutgiltiga städningen, och checka av pelletspannan och dylikt! För imorgon gäller det, då är det dagen D! Vi får nycklarna i handen och kan äntligen med gott samvete kalla oss husägare på riktigt! <3


Underbart och precis vad vi behöver! Vi har ju levt i en kappsäck för några månader nu, jag kan verkligen inte förstå att folk tycker att det är ett drägligt liv!
Vi har haft det underbart hos mina svärföräldrar, men nu längtar vi tillbaka till vårt msyiga liv med vår lilla familj!





Ikväll blir det en runda ner på nya jobbet, som jag totalt har glömt att berätta om! =)
Men bättre sent än aldrig! ;)
Jag har fått fast anställning (jublar) nere på gatuköket i Hörby, med alla förmåner som ingår! Så otroligt skönt, känns som en tung sten har ramlat från våra hjärtan, då vi har grubblat fram och tillbaka över vår ekonomi! Men det är så gott som löst nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar