fredag 2 juli 2010

I alla Skånes hörn

Idag har familjen varit nere och hjälpt oss att flytta alla sakerna som vi har utspridda i Skånes hörn! Vi fick in nästintill allt och är nu så gott som klara! Nackdelen är just nu att vi står i flyttkartonger upp till knäna men man får vara nöjd med det lilla! =)
Jag har hunnit att plocka in hela köksateraljerna, plockat upp de mesta linnena, dukar och gardiner, så de stora tunga sakerna är färdig!
Imorgon har mitt hjärta lovat mig att försöka färdigställa det mesta, e och med att han idag flydde till Byrhult och hjäpte till med höet! Men det förtjänade han, då han har varit uppe sedan tidig morgon med min far och kört första flyttlasset inne från Kristianstad! Mitt hjärta är en klippa och jag är så otroligt glad att han finns! Plus att jag tyckte det var rätt skönt att vara själv, och pilla lite här och plocka lite där! Myst det har jag gjort under hela dagen! Imorgon blir det som sagt mer flytt, innan jag väl börjar jobba!
Förhoppningsvis blir det första natten i huset inatt, ska bli så spännande!
Så nu bjuder jag på de första bilderna av vårt Drömhus <3










4 kommentarer:

  1. vad fint det ser ut, gumman! Jag är så glad för er skull!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder. Hoppas att ni kommer trivas =)

    SvaraRadera
  3. Där kommer ni trivas :) Så fint! Jättesöt liten kamin också ♥

    SvaraRadera
  4. Tack det kommer vi säkert att göra med! =) Ja min lilla kamin är min nya nummer två älskling! ;)

    SvaraRadera