onsdag 28 juli 2010

Min beskyddare på fyra tassar


Igår när jag hade fått hjälp med min låda, på grund av min dåliga arm, (tack granne Albert) så hittade jag ett livet spår av papp från köket som ledde till lådan! Jag tänkte har vi fått in möss i huset! Väl framme vid lådan hittade jag musen, han har fyra små tassar och säger mjau! Asterix är makalös på lådor, förstår inte varför han ska äta på alla lådor, han tuggar inte på något annat, men lådor det är gott! Idag har min lilla kisse gått två steg bakom mig hela dagen, legat intill mig när jag vaknat, och när jag la mig på golvet, va han direkt framme och skulle putta på mig, och la sig intill! Han är min lilla beskyddare på fyra tassar! Undrar om han känner att jag har ont i min arm eller han bara är sällskapssjuk idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar