torsdag 29 juli 2010

Skitgardin


Idag blev morgonen tidig för mycket ska hinnas med innan jag börjar jobba! Halv 6 ringde Gustavs klocka och vi klev upp, Asterix va överlycklig för båda "föräldrarna" gick upp samtidigt! Annars behöver han ju faktiskt gå upp en stund för att sedan gå och lägga sig för att gå upp när jag sedan går upp! :) knäpp katt, jag det! Men iallafall jag började med att sy upp våra nya gardiner, men tror ni det gick så lätt! Nope! För det första så är min åh jag vet inte vad det heter, men saken som man har längst ner, va borta, så jag fick använda någon annan sort som inte funka alls! Sedan trasslade sig tråden, så nu får jag göra om allt, så fort jag fått tag på en sprätt! Satan så lång mening det blev! :) Men men, nu har jag pausat i min synini! Nu väntar jag på att affären ska öppna så att jag kan handla de sista sakerna till Gustavs älskade apelsinbröd! Hoppas det bara finns några kakor kvar och jag kommer hem ikväll efter jobbet! :)

2 kommentarer:

  1. Det kommer inte finnas några kakor kvar för i detta nu kastar jag mig på cykeln för att bryta mig in i ert hem och äta upp resten!

    SvaraRadera
  2. Okej! Tur att de var kvar när jag kom hem då! =)

    SvaraRadera