måndag 16 augusti 2010

Brist på färg

Nu har jag börjat på mitt nästa projket om huset, kommer att göra lite före och efter bilder i snygga kollage, men nu har jag stött på ett litet problem! Hade ju tänkt att använda färgerna svart, rött och silver, men tror ni jag har sånna papper hemma!? Nej inte alls de färgkombinationerna som jag behöver!
Så vad gör man då, jo man tar fram sin akryl färg och börjar måla!
Riktigt kul att kladda med alla färgerna, och snyggt till det som komma skall! =)

En annan väldigt finurlig sida som man kan besök är Pappercraft, eller Papper and Cardmaking! De har fina templates att skriva ut från din egen dator, plus att de har en massa bra tips på kort och andra papperskonster! =)
Väl värt ett besök! =)

Men så här snygga blev iallfall några av de som jag kladdat med idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar