onsdag 15 september 2010

Jag tycker du ska komma till "whiteparty" i en röd klänning...


Har inte lyckats att fånga våra Skånefruar ännu, då jag tyvärr lyckas jobba kväll varenda gång som de är på tv. Ni får inte tro att jag tror detta är ett underbart program, för det tror jag inte att de är. Utan de brukar vara så pantade så de blir komiska! Men jag får väl checka in ett program innan jag öppnar munnen mer! Vilken vecka det har varit, måndag kväll blev lite av vad man kan säga en överraskning! Men som vi säger allt är Pernilla fel :-P Men iallafall, sömnen har inte precis blivit jätte bra sedan i måndags, så jag är lite jävla trött idag! Men men, det får ju funka! :) På lördag ska jag och flickorna iväg till Björkaloge och slå våra klackar i taket! Ska bli så himla kul! Idag har jag bakat fler macrons, ska ju jobba helgen och min kollega kräver att det ska finnas macrons till oss! Men kakorna får vila tills imorgon för då är min ahlgrens bilar röra klar och då ska de fyllas med röran och chokladsmörkräm! Mumma!

1 kommentar:

  1. ååh, fina de ser ut. Vart har du fått recept på ahlgrensbilarröra? kan du inte lägga det på bloggen, eller maila det till mig iaf:) Jag har klickat hem en assistent idag, en mycket tjusig RÖD, I'm in love!

    SvaraRadera