onsdag 22 september 2010

Mina nya lökar

Har hittat en rolig sida med massor av fina och alldeles underbara lökar och diverse andra fröer! Jag kunde inte motstå min impuls så jag klickade hem lite fler höstlökar, och lite andra fröer! Sidan som jag varmt kan rekomendera heter Frö med posten och är väl värt en lite kik!

Det som damp ner i min postlåda i förrgår va:







Stockrosor, Watchmen till vänster och Showgirls till höger



Narcissa, Cheerfulness till höger och Trädlilja, Garden Pleasure till vänster


Tulpanerna, Nightrider till höger och Rococo till vänster!
Dessa två är rätt speciella och tillhör arterna Papegoj och Viridflora! Jag själv har endast hört talas om papegoj inte den andra så det ska bli spännande att se va det blir av dessa! Gud vad jag längtar till våren nu! =)










1 kommentar:

  1. Fina:) Men stockrosorna blommar inte första året, de får bara en bladrosett och blommar nästa år igen, de är nämligen bienna!:)

    SvaraRadera