söndag 23 maj 2010

Ner i bröstet

Jag är en kvinna (jag tror man får kalla sig det nu) med rumpa, former (mage med andra ord) och bröst. Problemen med stora bröst är många, exempelvis svårigheter att hitta tröjor och bh som passar bra. Andra problem som kan vara angenäma vid vissa tillfällen, ex när man är ute eller dylikt, men som är oerhört irriterande vid en diskussion är blickarna från män som alltid söker sig ner i uringningen. Varför kan man som man inte hålla sig till ansiktet när man för diskussionen eller almänvanliga samtal. Jag tycker att detta är någor som är oerhört jobbigt och väldigt enerverande i många situationer. Varför kan man inte som störbystig kvinna få gå i lite uringade tröjor eller linnen, utan att man får blickar. Speciellt sånna vid ett samtal. Man ser direkt när blicken söker sig från ansiktet, och man får en så oehörd lust att föra fingrarna under hakan och lyfta huvudet på personen i fråga.

Varför man nu göra detta när man är själv är en lustig fråga, men varför göra man detta i närhet av sin fru? Hur kan man utsätta sin fru för detta, hon ser vad man gör och du vet att hon ser?

5 kommentarer:

  1. Det är killar i ett nötskal Johanna. Och jag kan ju påpeka att det gäller inte bara tjejer med stora bröst...!

    SvaraRadera
  2. Ja nej, det är ju så i allmänhet! Stora eller små! Det som stör mig mest är att bröst verkar vara något som vem som helst har tillgång till!

    SvaraRadera
  3. haha så var det en på min praktik med. jag tror aldrig att han pratade med mig utan alltid med mina tuttar. haha. jag sluta bry mig efter en veckas tid då han verka göra så på alla tjejer oavsett byst. hehe. what a asshole he was!

    SvaraRadera
  4. Vi får väl stirra dom mellan benen eller nåt nästa gång det händer :)

    SvaraRadera