fredag 27 augusti 2010

Fredag, jobb och ont i magen

Idag ska jag endast slappa innan jag börjar att jobba ikväll!
Hade tänkt att fortsätta lite i trädgråden men det är så kallt ute, så jag tvekar till viss del över att gå ut! Men jag vet, det finns inga dåliga väder endast dåliga kläder... =) Men jag tverkar ändå!
Istället så tror jag att jag kommer att gosa ner mig under ett täcke och titta på en bra film, medans jag väntar på att tvätten ska bli färdig för att hängas upp!

Ikväll blir det mer jobb och jag VILL INTE! Har tagit stägningar nu de senaste två veckorna, mina handleder börjar ogilla, och kroppen skriker efter närhet till Gus! Så det har varit jobbiga två veckor, men sista kvällen ikväll, ledig imorgon och sedan blir det dag på söndag! Så otroligt skönt! =)

Imorgon ska vi eventuellt åka med våra kära underbara vänner till Dagstorp för att lyssna och dansa till ett hett Rockabilly band! Ska faktiskt bli himla kul! =) Gustav va riktigt taggad för en gång skull så min tvekan som fanns igår är nog som bortblåst idag! Man får smida medans järnen är varma!

Nej nu ska jag nog gå och bädda ner mig som tänkt! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar